Több, mint 25 ezer eladott óra 8 év alatt

Sajnos üres a kosarad :(

HA OKT. 21-IG MIN. 2 ÓRÁT VESZEL +10% KEDVEZMÉNYT KAPSZ

Regisztráció

Bejelentkezés

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your wishlist.

5

Garancia

Fontos tudnivalók

Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt karóra szíját, az elemet, a óraszerkezet működését és a díszítő elemek meglétét. Ennek ellenére is előfordulhat azonban, hogy a kiküldött karóra hibás. Ezért 14 napon belül bármilyen hibával visszavesszük a terméket. Ez idő alatt kiderül, ha a karórának bármilyen gyártási problémája lenne. 

Az Óra-karóra.hu webáruházban vásárolt termékekre 1 év jótállást és 2 év szavatosságot vállalunk. Nem rendeltetésszerű használat esetén (pl. víz, leesés, nem szakképzett személy általi felnyitás vagy túlerőltetés esetén stb.) a garancia azonnal elveszik. Részletek »

Annak ellenére, hogy kiküldés előtt minden órát ellenőrzünk, sajnos néha előfordul, hogy a kiszállított karóra néhány napon belül megáll, megáll majd újra elindul vagy a percmutató csak egy helyben ugrál. A fenti tüneteket valószínűleg az elem merülése okozza, annak töltöttségi szintét ugyanis nem ellenőrizzük. Ezekben az esetekben a hibát egy egyszerű elemcsere megoldja, amelyet bármilyen órás el tud végezni, az a garanciát nem befolyásolja. Ha mégsem az elemmel volt a gond, hanem a szerkezet a hibás, az órás jelezni fogja. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát minél előtt orvosolni tudjuk. 

Fontos! Amennyiben a fenti tünetekkel visszaküldöd az órát, és a problémát egy egyszerű elemcsere is megoldja, abban az esetben az újbóli kiszállítás költségét nem tudjuk átvállalni. Megértésedet köszönjük.

A garanciaérvényesítés menete:

Ha úgy gondolod meghibásodott a karórád, vedd fel velünk az info@ora-karora.hu e-mail címen a kapcsolatot. Az e-mailben tüntesd fel a termékszámot, a számlaszámot és írd le az óra működésével kapcsolatban tapasztalt problémát. 1 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, és elküldjük a visszaküldéshez szükéges teendőket, hogy minél előbb orvosolni tudjuk a problémát. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem tudjuk kezelni. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem vesszük át!

 

Természetesen telefonálhatsz is, de abban az esetben is arra fogunk kérni, hogy a hibát e-mailben jelezd.