Több, mint 20 ezer eladott óra 7 év alatt

Sajnos üres a kosarad :(

Regisztráció

Bejelentkezés

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your wishlist.

5

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódomat?

A kapott kuponkódot a vásárlási folyamat során tudod érvényesíteni:
1. tedd a kiválasztott terméke(ke)t a kosárba,
2. a következő oldalra érkezve, az oldal közepén található mezőben add meg a kuponkódot és kattints a „Kupon érvényesítése” gombra
3. kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

Nem érvényes a kuponkódom, mi lehet a gond?

Ellenőrizd, hogy nem járt-e le a kupon érvényessége, jól írtad-e be a kódot, nincs-e szünet a bemásolt kód előtt vagy mögött. Ha ezek mind rendben vannak és akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a problémát.

Mit jelent a designbőr szíj?

A designbőr órák szíjának anyaga nem bőr, hanem megjelenésben a bőrre hasonlító műbőr vagy műanyag. Az eredeti bőr szíjjal ellátott órákat az egyes kategóriákba kattintva szíj szerinti szűkítéssel tudod megnézni.

Hogyan tudom ellenőrizni, merre jár a csomagom?

A rendelés megérkezését követően a lehető legrövidebb időn belül továbbítjuk csomagodat a futárszolgálat felé. Amint ez megtörténik a követőkódot rögzítjük a webshopban, így azt regisztrált felhasználóként saját fiókodban ellenőrizheted, de e-mailt is küldünk róla. Ha ellenőrizni szeretnéd merre jár a csomagod, kattints az e-mailben található linkre, vagy másold át a böngésződbe. 

Mire való az élő chat?

Az élő chat segítségével azonnal választ kaphatsz kérdéseidre. Ha esetleg elakadtál a vásárlási folyamatban vagy egyszerűen csak kérdeznél az egyik órával kapcsolatban kattints az Chat élőben online ikonra, töltsd ki a mezőket, munkatársunk pedig néhány másodperc múlva bekapcsolódik a beszélgetésbe.

Mi a kívánságlista és mire való?

A neked tetsző órákat gyűjts a kívánságlistába, így legközelebb nem kell újra keresgélned. Oszd meg kívánságlistádat barátaiddal, ismerőseiddel, rokonaiddal így a következő ajándékozásnál nem kell sokat gondolkodniuk mivel is lepjenek meg. 

Néhány nap elteltével megállt az órám. Mi lehet a gond?

Minden órát gyári elemmel szállítunk. Ezek élettartama a raktározás során rövidül. Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük az elem működését, előfordulhat azonban, hogy néhány napot követően az óra mégis megáll. Ha ez 8 napon belül következik be és visszaküldöd az órát nagyon szívesen kicseréljük az elemet. Ellenkező esetben órás felkeresését javasoljuk.