Az Óra-karóra webáruházban gondosan odafigyelünk divatóráink minőségére. Ezért nemcsak az előzetes válogatás során esnek át komoly rostán divatóráink, hanem megérkezésük után is szigorú ellenőrzésnek vetünk alá minden egyes modellt. Nézd meg, hogyan ellenőrizzük karóráink minőségét.


Minőség a karórák kiválasztása során


Legutóbb megmutattuk, hogyan állítjuk össze új kollekcióinkat, most pedig ismét betekinthetsz a kulisszák mögé. Már az új kollekciók összeállításakor odafigyelünk arra, hogy csak jó minőségű modellek kerüljenek kínálatunkba, így tudatosan keressük a karórákat:



  • kiváló minőségű kvarc szerkezettel

  • design bőrszíjjal

  • rozsdamentes acél hátlappal



A minőségellenőrzés menete


Miután a megrendelt karórák megérkeznek hozzánk, egyesével alapos minőségellenőrzésnek vetjük alá őket. Először a csomag állapotát vizsgáljuk meg, hogy meggyőzödjünk arról, nem sérült-e meg a karóra a szállítás során. Ezután az egyes modelleken az alábbiakat nézzük át:



  • a karóra szíját,

  • az óraházat,

  • a bőrszíjas karórák esetében nem sérült-e meg a bőrfelület,

  • a szerkezet működését,

  • a fémszíjas karórák esetében tökéletesen zár-e a kapocs,

  • az elem működőképességét,

  • minden egyes strassz a helyén van-e,

  • számlap dekorációja tökéletes állapotban van-e,

  • egyéb apró dekorációk nem hiányosak-e.


Ha mindent rendben találtunk, akkor újracsomagoljuk a karórákat és a megrendelésig egy biztonságos helyen tároljuk őket. Minőségellenőrzésünk célja, hogy csökkentsük a garanciális problémákat, és már házon belül sikerüljön kiszűrni az esetleg hibás darabokat.



Esetlegesen előforduló meghibásodások


Megtörténhet persze, hogy a minőségellenőrzés során egy hiba nem jelentkezik, csak néhány nappal később. Mivel az elemnek csak a működőképességét ellenőrizzük, a töltöttségi szintjét nem, így előfordulhat, hogy néhány nappal a kiszállítás után az elem lemerül. Ez onnan vehető észre, hogy a karóra megáll, majd újra elindul, esetleg a percmutató ugrál egy helyben. Ezekben az esetekben megéri egy órással elemet cseréltetni az óra visszaküldése előtt, ez ugyanis a legtöbb esetben megoldja a problémát.


Ha mégsem az elem, hanem a szerkezet okozta a problémát, akkor ezt a szakember jelezni fogja neked. Ez esetben bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, és problémádat jelezd az info@ora-karora.hu e-mail címen. 14 napon belül ugyanis bármilyen hibával visszavesszük a terméket. És hogy miért pont 14 nap? Mert ennyi idő alatt már bőven kiderül, ha az órának bármilyen gyártási hibája lenne.


Tudj meg még többet karóráink szerkezetére vonatkozó egy éves garanciánkról »