Több, mint 25 ezer eladott óra 8 év alatt

Sajnos üres a kosarad :(

20% KEDVEZMÉNY | NYÁRI DIVATÓRA NAPOK JÚLIUS 9-12.

Regisztráció

Bejelentkezés

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your wishlist.

5

Most vettem az órámat, miért késik?

2008. óta árulunk karórákat online, és a leggondosabb kiküldés előtti minőségellenőrzés során is bele-belefutunk olyan esetekbe, hogy a kiküldést követően néhány nap után elkezd késni az óra vagy ne adja isten, meg is áll. A probléma hátterében a legtöbbször egyetlen ok fedezhető fel, ez pedig nem más, mint az elem.


Nézzük, hogyan fordulhat ez elő egy teljesen új karóra esetében.


Kiküldés előtt minden egyes megrendelt karórát manuálisan ellenőrzünk. Ilyenkor vizsgáljuk, hogy a szerkezet működik-e, néhány másodpercig figyeljük a másodpercmutató mozgását, ellenőrizzük, hogy az összes díszítés, strassz a helyén van-e, megvizsgáljuk, hogy a szíj stabil-e, a karóra csatja megfelelően zár, a számlap illetve a ház hibátlan-e.


Ha a karóra nem jár, természetesen elemet cserélünk benne. Abban az esetben azonban, ha a szerkezet működik, az elemet nem cseréljük ki, így az órát gyári elemmel küldjük ki. Ritkán, de ilyen esetekben előfordulhat, hogy a kiszállítást követően néhány nap után megáll az óra vagy késve jár, hiszen sajnos azt nem tudjuk, hogy a gyártó mikor gyártotta, illetve mennyit állt a karóra a gyártó és a nagykereskedés raktárában. Ezekben az esetekben a problémát egy egyszerű elemcsere meg szokta oldani, amelyet bármelyik órás el tud végezni.


Mi van azonban, ha az elemcserét követően is folyamatosan késik vagy megáll az óra?


Nincs mit szépíteni, ebben az esetben a szerkezet lesz a bűnös. Ezt az órás is igazolni fogja. Az Óra-karóra.hu-n azonban a szerkezetre 1 év garanciát vállalunk, így a visszaküldött órát azonnal kicseréljük egy másikra. A garancia feltételeiről itt írtunk bővebben.