Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Miért nem működik a chronograph az órán?

A legtöbb chronogaph-os karóra számlapján a chronograph csak díszítő elem, ezt a termék leírásában is jelöljük. Azoknál a típusoknál, ahol több szerkezetet is szereltek az órába, ezt külön jelöljük. Kérjük, vásárlás előtt mindig ellenőrizd a leírást.

Vízállóak az órák?

A webáruházban kapható órák cseppállóak. Ezt azt jelenti, hogy pl. kézmosáshoz nem kell levenned, ha néhány csepp víz rácseppen, attól nem lesz baja. Tusolni, fürödni azonban nem szabad benn, attól tönkremegy, a garancia pedig elveszik. A vízálló órák esetén ezt a leírásban külön jelezzük.

Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódomat?

A kapott kuponkódot a vásárlási folyamat során tudod érvényesíteni:
1. tedd a kiválasztott terméke(ke)t a kosárba,
2. a következő oldalra érkezve, az oldal közepén található mezőben add meg a kuponkódot és kattints a „Kupon érvényesítése” gombra
3. kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

Nem érvényes a kuponkódom, mi lehet a gond?

Ellenőrizd, hogy nem járt-e le a kupon érvényessége, jól írtad-e be a kódot, nincs-e szünet a bemásolt kód előtt vagy mögött. Ha ezek mind rendben vannak és akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a problémát.

Mit jelent a designbőr szíj?

A designbőr órák szíjának anyaga nem bőr, hanem megjelenésben a bőrre hasonlító műbőr vagy műanyag. Az eredeti bőr szíjjal ellátott órákat az egyes kategóriákba kattintva szíj szerinti szűkítéssel tudod megnézni.

Mi a kívánságlista és mire való?

A neked tetsző órákat gyűjtsd a kívánságlistába, így legközelebb nem kell újra keresgélned. Oszd meg kívánságlistádat barátaiddal, ismerőseiddel, rokonaiddal így a következő ajándékozásnál nem kell sokat gondolkodniuk mivel is lepjenek meg. 

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

A megrendelést követően azonnal visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha a visszaigazolást nem kaptad meg, hogy elképzelhető, hogy a megrendelést nem sikerült véglegesítened vagy a visszaigazolás a SPAM, Promóciók, Frissítések mappába került a leveleződben. Kérjük, ezeket is ellenőrizd. Ha itt sem találod a visszaigazolást, írj nekünk az info@ora-karora.hu e-mail címre, és ismét elküldjük.

Miért nem kaptam számlát az óra mellé?

A csomagod feladásával egyidőben elektronikus számlát is készítünk, amit e-mailben küldünk el a rendelés során megadott e-mail címedre. Ha nem találod a számlát, ellenőrizd a SPAM, Promóciók és Frissítések mappában is. Ha ott sem találod, írj nekünk az info@ora-karora.hu e-mail címre és ismét elküldjük. 

Miért nem kaptam jótállást az óra mellé?

Papír alapú jótállást nem küldünk az óra mellé. Garanciális probléma esetén elég, ha a vásárlást igazoló számla sorszámát elküldöd. Ez alapján már tudjuk intézni a javítást vagy cserét. 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt órát?

Az Óra-karóra karóra webshopban beérkezett megrendeléseket 1 munkanapon belül összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. A csomag kiszállítási ideje a választott szállítási módtól függ. A futárszolgálat jellemzően másnap házhoz viszi a csomagot, a Foxpost esetében 2-3 munkanapon belül mehetsz a csomagért. 
Amint átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, e-mailben küldünk erről neked értesítést. A kiszállítás/átvétel pontos idejéről a futárszolgálattól kapsz pontos értesítést.

Mikor mehetek a Foxpost automatához a csomagomért?

A Foxpost csomagautomatába rendelt csomagok jellemzően 2-3 munkanapon belül vehetők át. Amint a csomag megérkezett a választott automatába, a Foxpost e-mailben és SMS-ben küldi el az átvételhez szükséged kódot. 

Már több mint egy hete rendeltem, de még nem érkezett meg a megrendelésem, mi a gond?

A beérkezett megrendeléseket jellemzően 1 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. Amennyiben banki átutalást választottál, akkor csak az összeg beérkezése után tudjuk továbbítani a csomagot a futárszolgálatnak. Ez esetben az utalás hiánya miatt nem kaptad meg a csomagot. 
Ha nem átutalást választottál, írj nekünk az info@ora-karora.hu-ra, és add meg a kapott visszaigazoló e-mailben lévő egyedi azonosítószámot is. 

Reklamáció, garanciával kapcsolatos kérdések

Néhány nap után megállt az órám, mi lehet a gond?

Minden órát gyári elemmel szállítunk. Ezek élettartama a raktározás során rövidül. Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük az elem működését, előfordulhat azonban, hogy néhány napot követően az óra mégis megáll. Ha ez 8 napon belül következik be és visszaküldöd az órát nagyon szívesen kicseréljük az elemet. Ellenkező esetben órás felkeresését javasoljuk. 

Nem olyan az óra, mint a képen, csalódott vagyok, mi a teendőm?

Az Óra-karóra.hu webáruházban rendelt termékeket 14 napon belül visszaküldheted. Kérésednek megfelelően a terméket kicseréljük vagy elállhatsz a vásárlástól. Utóbbi esetben a vételárat visszautaljuk. A problémát a Garanciális ügyintézés/Termékcsere/Elállás oldalon jelezheted. Töltsd ki az űrlapot és kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Visszaküldtem az órát, mikor kapom vissza a pénzemet?

Elállás esetén az összeget 14 napon belül utaljuk vissza.

Keresés