Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Karácsonyig odaér a rendelés?

Karácsonyig odaér a rendelés?

Meddig kell leadni a rendelést, hogy még karácsony előtt biztosan kiszállításra kerüljön?

Két ünnep között elérhető lesz az ügyfélszolgálat?

Módosítani szeretném a szállítási címet, mit tegyek?...

...és még sok egyéb fontos kérdés, amire a cikkben válaszolunk.

Meddig kell leadni a rendelést, hogy még karácsony előtt biztosan kiszállításra kerüljön?

Két ünnep között elérhető lesz az ügyfélszolgálat?

Módosítani szeretném a szállítási címet, mit tegyek?...

...és még sok egyéb fontos kérdés, amire a cikkben válaszolunk.

Kezdjük a legfontosabb kérdéssel:

Meddig kell leadni a rendelést, hogy még karácsony előtt biztosan kiszállításra kerüljön?

- A legfontosabb: A december 21. 12:00-ig leadott rendeléseket még Karácsony előtt kiszállítjuk! (Valószínűleg a December 22. 12:00-ig leadott rendeléseket is még ki tudjuk szállítani, de erre már nem tudunk garanciát vállalni.)

- December 26. és január 3. között szünetel a kiszállítás és a személyes átvétel is. A rendelés leadás zavartalanul működik ebben az időszakban is. ( A csomagok Január 3. után lesznek kiszállítva.)

Szállítási cím módosítása:

- Ha még nem adtuk fel a csomagot, akkor semmi akadálya a szállítási cím módosításnak. Írj nekünk egy emailt vagy keress a 06306050204 telefonszámon és intézzük módosítást.

- Abban az esetben ha már a GLS-nél van a csomag, akkor a December 20. után leadott rendeléseknél már ne módosíts címet, mivel a cím módosítás a nagy karácsonyi hajrában akár 1-2 nappal is meghosszabbíthatja a kiszállítási időt.

- Ha házhozszállítást kértél és már kaptál emailt a GLS-től, hogy náluk van a csomagod, akkor a GLS-től kapott emailben lesz egy link, amin keresztül egyszer van lehetőséged a csomag módosítására.

- Ha csomagpontra kérted a rendelésed, akkor is a GLS-től kapott emailen keresztül van lehetőséged módosítani, de csak addig amíg elhelyezésre kerül a csomagod. Utána már nincs lehetőség módosítani.

Ügyfélszolgálat nyitvatartása az Ünnepek alatt:

- December 23. 16:00-tól Január 3. 9:00-ig a telefonos elérhetőségünk szünetel. Nekünk is kell pihenni, köszönjük a megértésed. :)

Viszont ez idő alatt is elérhetőek vagyunk és a postafiókunkat figyeljük. Így a megszokottnál kicsit lassaban, de az info@ora-karora.hu email címre küldött üzenetekre 1-3 napon belül válaszolunk.

Csomagok visszaküldése:

A visszaküldés előtt minden esetben telefon/email egyeztetés szükséges! 

A címünk Filotimo Kft. 2120 Dunakeszi, Repülőtéri utca 1. (Interbolt Irodaház) / Címzéshez szükséges elérhetőségek: 06306050204 / info@ora-karora.hu

Nagyon fontos, hogy ne csak a Repülőtéri utca 1., hanem az Interbolt Irodaház is szerepeljen a címen, mivel a Repülőtéri utca 1. üzleti parkban sok másik cég is megtalálható. Szintén nagyon fontos, hogy a csomagon az email címünk és a telefonszámunk is fel legyen tüntetve.

A garanciális ügyintézés pontos menetéről itt lehet tájékozódni: GARANCIA 

 

Kellemes Ünnepeket kívánunk!

Óra-karóra Csapata! ❤️

Tartalomhoz tartozó címkék: Hírek

Keresés